REGULAMIN
Szanowni Klienci!
W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Wasze i naszych pracowników, a także w celu
stałego podwyższania jakości świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z regulaminem
świadczenia usług kosmetycznych przed przystąpieniem do korzystania z naszych usług.
§ 1 Postanowienia ogólne
1. Skorzystanie z oferty salonu oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego
podpisania.
2. Salon świadczy usługi przy ul. Spichrzowej 29/1 80-750 Gdańsk w godzinach
poniedziałek- piątek 10:00- 18:00 oraz w soboty 9:00-15:00. W dni świąteczne ustawowo
wolne od pracy salon jest nieczynny. Zmiany w godzinach otwarcia salonu mogą ulec
zmianie z przyczyn niezależnych od nas: absencji pracownika lub losowych ( typu: brak
prądu, wody, gazu).
§ 2 Higiena i bezpieczeństwo
1. Przed rozpoczęciem pracy pracownik sprawdza stan swojego stanowiska pracy, w razie
potrzeby uzupełnia zapas materiałów jednorazowych, ochronnych, narzędzi
wysterylizowanych i jednorazowego użytku.
2. Przed każdym kolejnym przystąpieniem do świadczenia usługi kosmetycznej pracownik
myje ręce mydłem, następnie środkiem dezynfekcyjnym zgodnie z procedurą i techniką
dezynfekcji rąk i płucze pod bieżącą ciepłą wodą. Te same czynności pracownik
wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość, jak i po zakończeniu zabiegu.
3. Narzędzia kosmetyczne wielokrotnego użytku po zabiegu poddawane są dezynfekcji
zgodnie z instrukcją użytkowania narzędzi kosmetycznych wielokrotnego użytku, a
następnie poddawane są sterylizacji. Stoły, blaty, fotele, podłogi dezynfekowane są
środkami do dezynfekcji powierzchni o szerokim spektrum działania.
4. W salonie mają zastosowanie wytyczne Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17
lutego 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań sanitarnych, jakim powinny
odpowiadać zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, tatuażu i odnowy biologicznej.
5. Pracownicy są zobowiązani do systematycznych badań zdrowotnych w celu eliminacji
wszelkich schorzeń, których obecność mogłaby narazić na utratę zdrowia klientów
salonu.
6. Pracownicy salonu są zobowiązanie do przestrzegania przepisów BHP i p.poż.
7. W salonie mają zastosowanie tylko preparaty do dezynfekcji pozytywnie zaopiniowane
przez Narodowy Instytut Zdrowia – Państwowy Zakład Higieny i dopuszczone do
użytku w gabinecie kosmetycznym.
8. Każdorazowo po przeprowadzonym zabiegu pracownik salonu porządkuje i dezynfekuje
stanowisko pracy.
§ 3 Klienci
1. Przed przystąpieniem do świadczenia usługi kosmetycznej pracownik przeprowadza z
klientem wywiad w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia klienta, przebyte
choroby czy tryb życia nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu
oraz w celu ustalenia zaleceń po zabiegowych.
2. Każda klientka czy klient, którzy mają mieć wykonany zabieg kosmetyczny muszą
zostać zaznajomieni z przeciwwskazaniami i ewentualnie wskazaniami do danego
zabiegu. Dopiero gdy pisemnie potwierdzą brak przeciwwskazań do wykonania
wybranego zabiegu, zabieg ten może zostać wykonany.
3. Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek powiadomienia pracownika o
wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia
zabiegu kosmetycznego (klienci są w szczególności zobowiązani do poinformowania o:
chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach
zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce, ciąży lub okresie połogowym,
posiadanych protezach).
4. Każdorazowo gdy zabiegi nie są wykonywane w serii w odstępie 7-14 dniowym, czyli
przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 30 dni klient
potwierdza, że nadal nie ma przeciwwskazań do wykonania danego zabiegu.
5. Jeżeli wykonywany jest nowy zabieg u klientki czy klienta, który miał wcześniej
wykonywane inne zabiegi również niezbędne jest zapoznanie się z przeciwwskazaniami
oraz pisemne potwierdzenie przez klientkę czy klienta braku przeciwwskazań do
wykonania zabiegu.
6. Klienci zobowiązani są (powinni) poinformować pracownika o pogorszeniu swojego
samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.
7. Niezastosowanie się klientki czy klienta do wymagań regulaminu skutkuje wyłączeniem
odpowiedzialności salonu kosmetycznego za przeprowadzony zabieg.
8. W razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu pracownik ma
prawo odmówić jego przeprowadzenia.
9. Salon nie bierze odpowiedzialności za powikłania po zabiegu lub brak pożądanych
efektów zabiegu w przypadku nie stosowania się do zaleceń po zabiegowych oraz
pielęgnacji domowej.
10. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z oferty salonu kosmetycznego wyłącznie za wiedzą
i zgodą rodziców lub prawnych opiekunów, którzy biorą za nie pełną odpowiedzialność,
podpisując stosowne oświadczenie.
§ 4 Świadczenie usług kosmetycznych, kontakt, ewidencja
1. Salon Dominika Drewniak Aesthetic Clinic oferuje pakiety usług z zakresu kosmetologii
estetycznej, konsultacji kosmetycznych, możliwość zakupu bonów upominkowych,
pakietów zabiegowych i innych usług. Aktualna oferta zamieszczana jest na stronie
salonu drewniakaestheticclinic.booksy.com
2. Salon Kosmetyczny Dominika Drewniak Aesthetic Clinic działa zgodnie z ustawą o
ochronie danych osobowych. Państwa dane nigdy nie zostaną udostępnione osobom
trzecim.
3. Podczas pierwszej wizyty należy wypełnić formularz zgody na przetwarzanie danych
osobowych i kartę konsultacyjną oraz zgodę na wykonanie zabiegu.
4. Danych używamy wyłącznie do kontaktu z Państwem i gwarantujemy ich
nienadużywanie, zarówno w przypadku SMS, jak i mailingu.
5. Wszystkie Państwa zabiegi są ewidencjonowane, opisane w kartotece zabiegowej i
strzeżone tajemnicą zawodową. Osoby pracujące w Salonie posiadają odpowiednią
kulturę osobistą i zapewniają całkowitą dyskrecję.
6. Formami kontaktu z Salonem są: Numer telefoniczny dostępny na naszej stronie
internetowej, wizytówkach, ulotkach, mediach społecznościowych: 516 160 370, adres email: domidre@gmail.com, Media społecznościowe: Facebook: Drewniak_Aesthetic i
Instagram: Drewniak_Aesthetic_Clinic
§ 5 Odpowiedzialność
1. Salon kosmetyczny nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki w
salonie.
2. Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione w poczekalni.
3. Na terenie całego salonu kosmetycznego obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i
spożywania napojów alkoholowych oraz wszelkiego rodzaju używek odurzających.
4. W trakcie wykonywania zabiegu kosmetycznego klientka czy klient ma zapewnioną
wyłączność uwagi kosmetyczki wykonującej zabieg.
§ 6 Płatność
1. Ceny zawarte w naszym cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą
ulec zmianie, ponieważ serie i pakiety zabiegowe są układane indywidualnie dla każdego
Klienta.
2. Promocje i rabaty nie łączą się.
3. Za usługi świadczone w salonie płatności można dokonać gotówką.
4. Zakupione usługi i towary nie podlegają zwrotowi
§ 7 Rezerwacja
1. Klientka lub Klient otrzymuje powiadomienie SMS o planowanym terminie wizyty.
2. Na zarezerwowane zabiegi należy zgłaszać się punktualnie. W przypadku spóźnienia
powyżej 15 minut wizyta zostaje anulowana a zadatek przepada.
3. Salon zastrzega sobie prawo do uznania wizyty za odbytą, jeżeli klient nie odwoła wizyty
dwa razy z rzędu. Możliwe jest odwołanie drogą telefoniczną, SMS, mailową lub poprzez
Messenger, Instagram.
4. W razie rezygnacji z wizyty należy poinformować obsługę salonu Dominika Drewniak
Aesthetic Clinic nie później niż 48h prze planowaną wizytą. Na liście rezerwowej
oczekują osoby, które z chęcią przyjdą na zwolniony termin, pod warunkiem, że ich
również odpowiednio wcześnie poinformujemy.
5. W przypadku opóźnienia zabiegu z winy pracownika gabinetu, lub przedłużającej się
wizyty poprzedzającego Klienta, zabieg będzie wykonany bez skracania etapów
zabiegowych.
6. Salon zastrzega sobie prawo do odwołania zabiegu z jednoczesną zmianą terminu
rezerwacji lub możliwością umówienia nowego terminu w późniejszym okresie, o czym
Klienci zostaną wcześniej poinformowani. Istnieje możliwość odwołania wizyty bez
gwarancji zmiany zarezerwowanego terminu na inny dzień z powodu sytuacji losowej
(np. awarii elektrycznej, nagłej absencji pracownika z powodu choroby).
§9 Reklamacje
1. Klienci powinni zgłaszać reklamacje niezwłocznie po wystąpieniu niepożądanych
objawów, nie później niż w terminie 3 dni od daty wykonania zabiegu..
2. Wszelkie reklamacje należy składać na recepcji salonu osobiście lub drogą mailową.
Podstawą do złożenia reklamacji jest dostarczenie dowodu zakupu w postaci oryginału
paragonu fiskalnego lub innego dowodu zapłaty za usługi. Rozpatrzenie reklamacji
odbywa się w okresie do 14 dni od daty wpływu reklamacji do salonu.
3. Wszelkie sprawy nieuwzględnione w regulaminie gabinetu będą zawsze rozpatrywane z
chęcią osiągnięcia kompromisu i porozumienia satysfakcjonującego obie strony, tj.
Klientów i salon kosmetyczny.
4. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie rozstrzygają odpowiednie przepisy
Kodeksu Cywilnego.
§ 8 Postanowienia Końcowe
1. Brak akceptacji regulaminu jest jednoznaczny z rezygnacją z usługi.
2. Salon zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
3. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie salonu są zobowiązane przestrzegać
niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii pracowników.